Szablon wiertarski do szuflad Modern Box Pro i Axis Pro GTV
Koszyk
Informacje

Integra Bielińscy

ul. Sadowa 8

83-200 Starogard Gdański

+48 696 072 531

sklep@integra-bielinscy.pl

Godziny otwarcia:

Pn-Pt 8:00 – 15:00

  • Nowy
    Szablon wiertarski do szuflad Modern Box Pro i Axis Pro GTV
    Szablon wiertarski do szuflad Modern Box Pro i Axis Pro GTV
    Szablon wiertarski do szuflad Modern Box Pro i Axis Pro GTV

Szablon wiertarski do szuflad Modern Box Pro i Axis Pro GTV

149,00 zł
Brutto

Najniższa cena w ciągu 30 dni: 149,00 zł

121,14 zł
Netto

Szablon wiertarski do szuflad MBPro i Axis Pro GTV PB-SZABLON-AXIS-MBPRO

Ilość
Dodaj do listy życzeń
Ostatnie sztuki w magazynie

  Polityka bezpieczeństwa

tylko szyfrowane połączenie

  Zasady dostawy

paczkomaty kurierzy InPost oraz kurier DPD

  Zasady zwrotu

szybki i przejrzysty zwrot

Gwarancja bezpiecznej i pewnej realizacji transakcji

Szablon wiertarski GTV AXIS / MBPRO (kod producenta: PB-SZABLON-AXIS-MBPRO) to metalowy przyrząd pomocniczy, który znacząco ułatwia i przyspiesza montaż prowadnic i frontów w systemach szuflad Axis Pro i Modern Box Pro.
Dzięki niemu możliwe jest dokładne odwzorowanie miejsc wierceń bez konieczności ręcznego pomiaru i ryzyka błędów.

Dane techniczne:

  • materiał: stal o grubości 2,5mm;
  • kompatybilność:  szuflady Axis Pro; modern Box Pro GTV;
  • funkcje: wyznaczanie otworów pod prowadnice (w korpusie),  wyznaczanie otworów montażu frontu, oznaczenia punktów dla różnych konfiguracji frontów;
  • wymiary: wysokość ~ 620 mm, szerokość ~ 280 mm;
  • zalety: umożliwia różne konfiguracje frontów – szablon ma oznaczenia serii otworów (dla różnych wysokości / kombinacji frontów);
  • możliwość wiercenia przez szablon — montaż można wykonywać „na miejscu” bez dodatkowych przeniesień.
3 szt.

Produkty powiązane

6 innych produktów w tej samej kategorii:

Na tej stronie używamy plików cookies i podobnych funkcji do przetwarzania informacji o urządzeniach końcowych i danych osobowych. Przetwarzanie jest wykorzystywane do celów takich jak integracja treści, usług zewnętrznych i elementów stron trzecich, analiza/pomiary statystyczne, spersonalizowanie reklam oraz integracja mediów społecznościowych.